Απόκρουση

Απόκρουση

Ο Αλέξανδρος...

Έδρα

Έδρα

Κι όμως, οι...

Pontus

Pontus

- Yes? Yes? You listen?- Oh, of course it would be you.- Yes! Mr. Agent, where are you, little...

Φίατ

Φίατ

Τα μέλη ενός...

Honeycutt

Honeycutt

O Tyler Honeycutt έφυγε προχθές...

Ξεκούραση

Ξεκούραση

Τέτοια μέρα, πέντε...

Είμουν

Είμουν

H Άννα είχε την πρόνοια...

Πληθυσμοί

Πληθυσμοί

Η μοναδική «μικρή»...

Δολοφόνος

Δολοφόνος

Μέσα, στην τηλεόραση,...

Μπαλάντα

Μπαλάντα

Στην πιο καμένη...

Οριεντάλες

Οριεντάλες

«Orientales, la Patria o la Tumba!»Όσες...

Πατρίς

Πατρίς

Όταν τελειώνει η...

  • Απόκρουση

    Απόκρουση

    Thursday, 09 August 2018 03:30
  • Έδρα

    Έδρα

    Monday, 06 August 2018 12:45
  • Pontus

    Pontus

    Sunday, 05 August 2018 22:25
  • Φίατ

    Φίατ

    Thursday, 12 July 2018 23:44
  • Honeycutt

    Honeycutt

    Monday, 09 July 2018 12:56
  • Ξεκούραση

    Ξεκούραση

    Thursday, 05 July 2018 22:07
  • Είμουν

    Είμουν

    Wednesday, 04 July 2018 11:52
  • Πληθυσμοί

    Πληθυσμοί

    Wednesday, 04 July 2018 11:22
  • Δολοφόνος

    Δολοφόνος

    Tuesday, 03 July 2018 12:26
  • Μπαλάντα

    Μπαλάντα

    Monday, 02 July 2018 11:24
  • Οριεντάλες

    Οριεντάλες

    Saturday, 30 June 2018 21:01
  • Πατρίς

    Πατρίς

    Friday, 29 June 2018 19:26

paokpao00Χρειάζεται και γραπτή ανάλυση αυτό το σχεδιάγραμμα των «επαγγελματιών» που φόρεσαν τις φανέλες ΠΑΟΚ και Παναθηναϊκού; Δε νομίζω.

Πράσινο βελάκι αριστερά; Είχε παίξει πριν έρθει σε εμάς στον Παναθηναϊκό. Πράσινο βελάκι δεξιά; Πήγε μετά στον Παναθηναϊκό. Ομοίως και για τα μαύρα βελάκια, αριστερά και δεξιά. Ξεφτίλα δεν το λες, πονηρό δεν το λες, αλλά είναι αξιοπερίεργο. Ειδικά τα αριστερά πράσινα βελάκια που ήρθαν πρόσφατα για να κολλήσουν τα τελευταία ένσημα. Δεν έχει άλλους παίκτες στον κόσμο, πρέπει να κάνουμε αλλαξοφανελιές. Άντε, να το αναλύσουμε, όπως κάνουν οι ανέμπνευστοι δημοσιογράφοι που αραδιάζουν άχρηστες λέξεις όταν η εικόνα τα λέει όλα.

Την περίοδο 2000 στον ΠΑΟΚ έπαιζαν οι πρώην παναθηναϊκοί Φραντζέσκος, Μαραγκός και Γεωργιάδης και οι μέλλοντες παναθηναϊκοί Σαλπιγγίδης και Κωνσταντινίδης, ενώ στον ΠΑΟ έπαιζε ο πρώην Παοκτσής Ολιβάρες και οι μέλλοντες Παοκτσήδες Βόκολος και Χαλκιάς.

Την περίοδο 2001 έφυγε για αλλού ο Φραντζέσκος, ενώ η υπόλοιπη παρέα ΠΑΟΚ και Παναθηναϊκού παρέμεινε ίδια.

Την περίοδο 2002 μείναμε με Παντέλο και Γουχού, ενώ οι άλλοι με Βόκολο και πήραν τον μελλοντικό ασπρόμαυρο Δάρλα.

Το 2003 παίρνουμε τον παλιό παίκτη του βάζελου Μάρκο, κάνει ντεμπούτο ο Θεοδωρίδης και επιστρέφει από το αγροτικό ο Σαλπιγγίδης, ενώ από την άλλη φεύγει ο Δάρλας και μας παίρνουν με μεταγραφή μεγάλο λαυράκι τον Παντελή.

paokpao00

Το 2004 τους παίρνουμε τον Βόκολο μέσω Παπαναστασίου, γιατί στον Άρη είχε υπογράψει ο άνθρωπος αλλά στην Τούμπα ήρθε τελικά για προπόνηση, στη θέση του Γουχού που πήγε στον Πειραιά και πολύ του άρεσε και έκανε σχετικές δηλώσεις. Ο Παναθηναϊκός ξαναέφερε τον Χαλκιά που εντωμεταξύ είχε βαρεθεί να κάνει φάρσες μπας και πάθει τίποτα ο Νικοπολίδης για να παίξει και ανακαλύπτει το τεράστιο ταλέντο του Δημήτρη Παπαδόπουλου.

Το 2005 αγωνίζονται στον ΠΑΟΚ δύο μέλλοντες αστέρες του ΠΑΟ, ο Φερνάντες και ο Χριστοδουλόπουλος. Στον Παναθηναϊκό έρχεται με μεταγραφή ο Μπίδης, που θα κάνει καριέρα μεγάλη και στις δύο ομάδες.

Το 2006 ξανάρχεται πίσω ο Κωνσταντινίδης για να παίξει τα πάντα εκτός από τερματοφύλακας, ο Βόκολος έχει πιάσει τις γειτονιές με τον Μάρκο και εμφανίζεται ο Μελίσσης, πολύ καιρό πριν μας κάνει ανθρώπους με τα πράσινα λεφτά της μεταγραφής του. Ο Θεοδωρίδης υπογράφει στον ΠΑΟ λόγω ενός δοκαριού, επιστρέφει ο Δάρλας από τις εξοχές και ο Παναθηναϊκός γιγαντώνεται με τον Τζιώλη αλλά –κυρίως- το τεθωρακισμένο παγιδευμένο σε σώμα ανθρώπου Τόργκελε.

Το 2007 γίνεται τις κακομοίρας. Φεύγει ο Σαλπιγγίδης και σαν να μην έφτανε αυτό μας φορτώνονται ο τούμπας Μπίδης στην Τούμπα, ο Τσίγκας και το τεθωρακισμένο χωρίς ερπύστριες και βρίσκει φως και ξαναμπαίνει ο Γεωργιάδης. Από την άλλη, γίνεται ποδοσφαιριστής ο Νίνης, ο οποίος θα παίξει χρόνια αργότερα κάτι σαν σουμπούτεο με τη φανέλα του ΠΑΟΚ. Τους ξαναφορτώνουμε Χαραλαμπίδη και Τσίγκα, αλλά κρατάμε το ουγγρικό τανκ.

Το 2008 παραμένουν οι πέντε πρώην και μέλλοντες πράσινοι στον ΠΑΟΚ και στον Παναθηναϊκό κάνει ντεμπούτο ο MVPτου Φιορεντίνα-ΠΑΟΚ Σπυρόπουλος. Η διοίκηση του αθηναϊκού συλλόγου δίνει μεγάλη μάχη για την απόκτηση ενός ακόμη ποδοσφαιριστή από τον Δικέφαλο με τη Λίβερπουλ και το Σωματείο Οικοδόμων Θεσσαλονίκης.

Το 2009 αλλάζει μορφή το κέντρο της άμυνας του ΠΑΟΚ με την έλευση Δάρλα και γίνεται σκηνικό για γερμανική τσόντα με το μουστάκι του πορνοστάρ των 70ς. Ο ευρωπαϊκός πρωταθλητής Ευρώπης Κώστας ευρωπαίος Χαλκιάς έρχεται στον ΠΑΟΚ μετά από απανωτές αποτυχημένες προσπάθειες να πιάσει σταθερά την μπάλα σε κάποια ομάδα και, περιέργως, τα καταφέρνει σ’ εμάς. Στην Παιανία καταφθάνει ένας σταρ του παγκοσμίου ποδοσφαίρου, ο οποίος θα περάσει για ένα φεγγάρι και από τον ΠΑΟΚ, όσο έπαιξε δηλαδή και στον Παναθηναϊκό, ο Μπράις Μουν. Μεγάλο κελεπούρι. Τα ταμεία της διοίκησης πρωτοδικείου γεμίζουν εκατομμύρια από τον ευλογημένο μάνατζερ που πούλησε τον Μελίσση στον ΠΑΟ ποιος ξέρει για πόσα λεφτά, ενώ η Λίβερπουλ κάνει πίσω την τελευταία στιγμή φοβούμενη τις αντιδράσεις των οικοδόμων και ο Μάκης κλείνει στους πράσινους.

Το 2010 ζητάμε δανεικά κάνα κατοστάρικο από τον Πατέρα και μας τυλίγει τον Μουν σε ένα δεκάευρο και πολλά μας είναι. Ένας Βιτόλο, αγνώστων λοιπόν στοιχείων, εμφανίζεται στην Κλεάνθους στρίβοντας δεξιά από την Παπαναστασίου και μετά ίσια πάνω και τον μπάζουμε στην ΠΑΕ να υπογράψει. Οι προπονητές του Παναθηναϊκού έχουν βγάλει σπυριά προσπαθώντας να ξεφορτωθούν κάποτε τον Δάρλα και τα καταφέρνουν, καθώς ξαναγυρίζει εκεί από τον ΠΑΟΚ για τελευταία φορά. Εμφανίζεται , όμως, ο κλικαδόρος μπαλαδόρος Κώστας Κατσουράνης με τ’ όνομα, σε μια συμβολική καριέρα στον Παναθηναϊκό πριν πάει Ινδία μέσω ΠΑΟΚ ώστε όταν πεθάνει όπως όλοι μας να γράφει στην ταφόπετρα «ο τάφος του Ινδού», μόνος του το σκέφτηκε.

Το 2011 επιστρέφει η κοτρώνα του σκανδάλου και γίνεται δεκτός με ικανοποίηση από το 99% του Παοκτσήδικου Λαού, εκτός από «100 πρεζάκηδες» που τον βρίζουν. Έβαλα εισαγωγικά (αυτά είναι τα εισαγωγικά: «») επειδή δεν είναι δικός μου ο χαρακτηρισμός. Ο ΠΑΟ βρίσκει γκολκίπερ για 10 χρόνια στο πρόσωπο του Ντάνιελ Φερνάντες, ο οποίος, για έναν περίεργο λόγο, δε συλλαμβάνεται όταν προσγειώνεται στο αεροδρόμιο, καθώς χρωστάει από κινητό μέχρι κοινόχρηστα για όλα τα χρόνια που έπαιζε στον ΠΑΟΚ και πίστευε πως του τα πλήρωνε η διοίκηση. Από πρώτο χέρι τα ξέρω αυτά.

Το 2012 δεν έχουμε κανέναν παίκτη που να πήγε μετά στον Παναθηναϊκό, αλλά νωρίς είναι ακόμη, το γράφημα θα τροφοδοτείται σε κάθε μεταγραφική περίοδο μέχρι να σταματήσει το αστείο με τις ανταλλαγές πληθυσμού. Ο κάποιος Βιτόλο κλείνει στον ΠΑΟ και δηλώνει «ο Άρης είναι εδώ, ο ΠΑΟΚ είναι εδώ, ο ΠΑΟ είναι εδώ» και σε κάθε «εδώ» ανεβάζει λίγο το χέρι του. Έτσι νόμιζε, βέβαια, καθώς ο Παναθηναϊκός βουλιάζει και εν τέλει γυρίζει το χέρι έτσι κάπως προς το πρόσωπό του και ρίχνει μια μούτζα που έφυγε από εμάς, ευτυχώς, δηλαδή, να παίξει λίγο κι ο Κάτσε που τον είχε άχτι.

Το 2013 παίρνουμε δανεικό τον Σίλντενφελντ, ο οποίος μας βγάζει στο Τσάμπιονς Λιγκ πέντε λεπτά πριν τελειώσουν τα πλέι οφ και τον γυρίζουμε πίσω επειδή «έχουμε και καλύτερους». Ο Κατσουράνης γίνεται στυλοβάτης της ομάδας για το δεύτερο μισό της χρονιάς, σκοράροντας, δίνοντας ασίστ και κάνοντας πέναλτι που δεν τα σφυρίζει κανείς επειδή φοβάται μη βγει κανένα μπλουζάκι «κι εγώ έκανα τάκλιν σαν τον Κατσουράνη». Ο Νίνης κάνει διεθνή καριέρα, ελαφρώς πιο επιτυχημένη από του Ρουβά.

Το 2014 έρχεται ο Τζιώλης (λες «εντάξει, κομμάτια να γίνει»), έρχεται ο Σπυρόπουλος (αρχίζεις να γουρλώνεις τα μάτια), έρχεται και ο Νίνης. Αν δεν υπήρχε στην ομάδα ο Ολίσε, θα μιλούσαμε για την πιο αποτυχημένη μεταγραφή της χρονιάς. Αλλά και με Ολίσε, ίσως να είναι. Ναι, είναι. Τώρα που το ξανασκέφτομαι, αυτήν τη χιλιετία πρέπει να είναι ο αθλιότερος «ποδοσφαιριστής» που χαράμισε τόσα αγωνιστικά λεπτά με τη φανέλα του ΠΑΟΚ. Ο Παναθηναϊκός δεν έχει λεφτά πλέον να παίρνει πρώην παίκτες του ΠΑΟΚ και μένει μόνο με τον αιώνιο δανεικό Σίλντενφελντ.

Το 2015, στο τέλος των μεταγραφών, εκεί που έχουμε ξεφορτωθεί τους πιο επικίνδυνους –από όλες τις απόψεις- βετεράνους ποντικούς των αποδυτηρίων, να μια έκπληξη που δεν την περίμενε κανείς. Μόλις αποφεύχθηκε ο εμφύλιος με την μπαμπεσιά κάποιων Παοκαρχών «δημοσιογράφων» να διαρρέουν πως «ο Άγγελος θέλει Καραγκούνη» για να μετρήσουν αντιδράσεις (έλα, σώπα, δεν τις ήξεραν από πριν) και λίγο μετά την απύθμενη ξεφτίλα με την κλήση ενός απίθανου απατεώνα που δεν έχει παίξει στη ζωή του ποδόσφαιρο αλλά η ΠΑΕ ΠΑΟΚ τον έβγαλε και για τσιπούρες όλα πληρωμένα και μπουρμπουάρ στο σερβιτόρο που λογικά θα το έφαγε πάνω στα ρέστα, η διοίκησή μας θεώρησε πως πρέπει να τιμήσει τον άνθρωπο που μας έβγαλε τρίτους στα περσινά πλέι οφ από μόνος του και ανάγκασε τον Παράσχο να τον απολύσει –και να λέει όπου σταθεί κι όπου βρεθεί έναν καλό λόγο γι’ αυτόν. Ο Δημήτρης Παπαδόπουλος, Παοκτσάκι από μικρός, όπως δήλωσε ο ίδιος μετά τη μεταγραφή του με μια φωτογραφία του 1986 με τη φανέλα του ΠΑΟΚ, δηλαδή όταν ήμασταν Πρωταθλητές Ελλάδας, όχι τυχαία χρονιά, λέω εγώ ο πονηρός, ήρθε κι αυτός να συμπληρώσει τη μακρά λίστα με τους πρώην ποδοσφαιριστές που διαθέτουν καλό μάνατζερ. Τι ήρθε να κάνει στον ΠΑΟΚ ακόμα το ψάχνω. Θα μου πείτε τι πήγε να κάνει ο Νίνης στον Παναθηναϊκό –τι να σας πω, μπορεί να του έχουνε τάξει πως θα τον κάνουνε αρχηγό στους παλαίμαχους και να το παίζει μάγκας στον Δομάζο, τον Ρότσα και τον Σαραβάκο.

Εμένα κάτι έχει πάρει τ’ αυτί μου για Βύντρα και Ίβανσιτς τον Ιανουάριο. Κάποια στιγμή θα σταματήσουν να γελάνε οι πέτρες με τη διοίκηση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, με τους τεχνικούς διευθυντάδες και με τους μανατζαραίους και θα κάνουνε άλλη δουλειά.

Μια Εποχή Στο Τσιμέντο

ISOVITIS COVER 400Η ενηλικίωση ενός εφήβου στις τσιμεντένιες κερκίδες της δεκαετίας του ’90, μιας συναρπαστικής οπαδικής περιόδου που άφησε σακατεμένους όσους επέζησαν από τις παγίδες της. Οι εκδρομές, τα συνθήματα, οι πέτρες, τα κλομπ, η πρέζα που μύρισε κάθε φλέβα δεμένη με δίχρωμο κασκόλ.

Ο παράλληλος κόσμος που οι περισσότεροι αγνοούν ή προσποιούνται πως αγνοούν – μια ωδή στην κοινή ουτοπία των «χούλιγκαν», στα παιδιά που δε μεγάλωσαν, στις ζωές που δε θα αφηγηθεί κανείς πέρα από όσους τις είδαν να σβήνουν, Κυριακή με Κυριακή, στις γαλαρίες των πούλμαν και στα κάγκελα των γηπέδων.

Συνάμα, μια νοσταλγική ματιά, σε πρώτο πρόσωπο, από ένα μέλος της κερκίδας του ΠΑΟΚ, που απλώνει στο χαρτί καθετί σοβαρό ή αστείο, σημαντικό ή ασήμαντο μπορεί να ανασύρει από τη μνήμη του, από την πρώτη του στιγμή στους καπνούς του πετάλου μέχρι την τραγωδία που έκλεισε και σημάδεψε ολόκληρη τη δεκαετία, ορίζοντας και το τέλος της «Old School» γενιάς που έθεσε τους κανόνες της οπαδικής ζωής ουρλιάζοντας, χοροπηδώντας κι αιμορραγώντας στα γήπεδα και στους δρόμους.

FB

 
 
 
 

365 Albums

Κατόπιν πρόκλησης, οι 365 δίσκοι που με διαμόρφωσαν, με επηρέασαν, με ρήμαξαν.

48 The Wall

365048

47 Appetite For Destruction

365047

46 Speak English Or Die

365046

45 Μέσα Στη Νύχτα Των Άλλων

365045

44 Hell Awaits

365044

43 Ζωή

365043

42 L’Enfant Sauvage

365042

41 Leprosy

365041

40 Piel y Hueso

365040

39 Back Τo Black

365039

38 System Of A Down

365038