Άουτ

Άουτ

Η «Τούμπα-Κόλαση»...

Ζάχαρο

Ζάχαρο

Το κυλικείο της 4...

Ranking

Ranking

Από την έναρξη του...

Απόκρουση

Απόκρουση

Ο Αλέξανδρος...

Έδρα

Έδρα

Κι όμως, οι...

Pontus

Pontus

- Yes? Yes? You listen?- Oh, of course it would be you.- Yes! Mr. Agent, where are you, little...

Φίατ

Φίατ

Τα μέλη ενός...

Honeycutt

Honeycutt

O Tyler Honeycutt έφυγε προχθές...

Ξεκούραση

Ξεκούραση

Τέτοια μέρα, πέντε...

Είμουν

Είμουν

H Άννα είχε την πρόνοια...

Πληθυσμοί

Πληθυσμοί

Η μοναδική «μικρή»...

Δολοφόνος

Δολοφόνος

Μέσα, στην τηλεόραση,...

  • Άουτ

    Άουτ

    Sunday, 23 September 2018 11:26
  • Ζάχαρο

    Ζάχαρο

    Sunday, 23 September 2018 01:11
  • Ranking

    Ranking

    Wednesday, 15 August 2018 18:54
  • Απόκρουση

    Απόκρουση

    Thursday, 09 August 2018 03:30
  • Έδρα

    Έδρα

    Monday, 06 August 2018 12:45
  • Pontus

    Pontus

    Sunday, 05 August 2018 22:25
  • Φίατ

    Φίατ

    Thursday, 12 July 2018 23:44
  • Honeycutt

    Honeycutt

    Monday, 09 July 2018 12:56
  • Ξεκούραση

    Ξεκούραση

    Thursday, 05 July 2018 22:07
  • Είμουν

    Είμουν

    Wednesday, 04 July 2018 11:52
  • Πληθυσμοί

    Πληθυσμοί

    Wednesday, 04 July 2018 11:22
  • Δολοφόνος

    Δολοφόνος

    Tuesday, 03 July 2018 12:26

365004Στις εκδρομές ήμασταν μισοί της κιθάρας και μισοί του μπουζουκιού. Από τους μισούς της κιθάρας, οι μισοί ήμασταν μέταλλα και οι μισοί ροκάδες, ενώ από τους μισούς του μπουζουκιού οι μισοί ήταν σκυλάδες και οι μισοί λαϊκοί. Από τα μέταλλα, οι μισοί ήμασταν θρασάδες και οι μισοί μεϊντενάδες, από τους ροκάδες οι μισοί ήταν κλασικοροκάδες και οι μισοί νιουγουεϊβάδες, από τους σκυλάδες οι μισοί ήταν εμπορικοί του ραδιοφώνου και οι μισοί ακατέργαστοι της πίστας, από τους λαϊκούς οι μισοί ήταν ρεμπέτες και οι μισοί με τον Στράτο και τον Στέλιο.

Από τους θρασάδες ήμουν εγώ με τους Slayer, ο Νίκος με τους Kreator και κάπως έτσι πήγαινε ο διαχωρισμός με το που έβαζε μπρος το πούλμαν για την εκδρομή, μέχρι και ατομικά έκανες διαχωρισμούς, το πρωί ξεκινούσες με Sepultura, δεκατιανό με Anthrax, κυρίως γεύμα με Death, το απόγευμα άραζες με Morbid Angel, το βράδυ κοιμόσουν με Metallica, το ίδιο σχέδιο για καθέναν από τους πενήντα ταξιδευτές και άκρη δεν έβγαινε στην πιο κλασική ερώτηση της εκδρομής, πιο κλασική και από το «με ποιον παίζουμε»: «Τι μουσική θα παίζει στη διαδρομή»;

Είχε αρχίσει η γνώριμη διαδικασία, που πρώτα οι μπροστά, δειλά-δειλά, πρότειναν τα δικά τους και έπειτα οι πίσω, οι κάτοχοι εισιτηρίων κοινωνικού τουρισμού, επέβαλαν, πάντα, αυτό που ήθελαν και σε περιπτώσεις πλήρους διαφωνίας με κίνδυνο να πλακωθούμε ξανά για τη μουσική, στήλωνε τα πόδια ο οδηγός και έλεγε «θα βάλω εγώ ό,τι θέλω, να μην με πάρει ο ύπνος με αυτά που καπνίζετε εδώ μέσα» και επέλεγε κάτι τυχαίο στο ραδιόφωνο, κανέναν Αντύπα, καμιά Μοσχολιού, τέτοια ξενέρωτα, με συνέπεια πέντε λεπτά αργότερα να ξαναρχίζει η μίρλα και ο σκοτωμός.

Αλλά εκείνη τη μέρα το θέμα λύθηκε πριν καν αρχίσει. Ξεκινάμε από τον Κήπο, στρίβουμε από το φανάρι για Θεσσαλονίκη, εγώ ετοιμάζομαι, ως «πρόεδρος», για την επίπονη μάχη του κασετόφωνου και βλέπω να με πλησιάζει ο Μάριος πριν κλείσουμε το πρώτο λεπτό εκδρομής, κάτι που ήταν ασυνήθιστο -αυτοί της γαλαρίας κατέθεταν επίσημα αιτήματα όταν βγαίναμε από την πόλη, πού θα σταματήσουμε, από πού θα πάμε, τι θα γίνει με τα εισιτήρια και τα σχετικά. Έχωσε το χέρι στο φλάι και έβγαλε μια γραμμένη κασέτα. «Νικόλα, αυτό θα παίζει σήμερα» και μου την έδωσε, γυρνώντας ήρεμα στη θέση του.

Και ήταν το πιο μεγάλο λεπτό της ζωής μου, αυτό που χρειάστηκα για να φτάσω από τη μέση του πούλμαν ως τον οδηγό, να του δώσω την κασέτα και ενώ κανείς δεν μιλούσε αλλά όλοι περίμεναν σοκαρισμένοι και μέσα στην ίντριγκα τι να έχει μέσα αυτή η κασέτα, τι μπορεί να ακούει ο Μάριος, λαϊκά, ποπ, μέταλ, κλασική, κανείς μας δεν ήξερε, δεν είχε δηλώσει άλλη φορά την προτίμησή του, γιατί αυτό που άκουγε ο Μάριος, αυτό που θα είχε η συγκεκριμένη κασέτα χωρίς περιγραφή στη θήκη της θα ήταν αυτό που θα ακούγαμε στο εξής, σε κάθε εκδρομή, τουλάχιστον όποτε ταξίδευε μαζί μας αυτός, ο Θεός μας, θα έπρεπε να το ακούμε κι εμείς στο σπίτι εφόσον θέλαμε να του μοιάσουμε, Θεέ μου, μην είναι κανένα σκυλάδικο, μην είναι καμιά Σίντι Λόπερ, μην είναι τίποτα καψουροτράγουδα της εποχής. Ο οδηγός την έβαλε στο κασετόφωνο κι ακούστηκε μια φυσαρμόνικα. Αυτομάτως, γίναμε όλοι αιώνιοι θαυμαστές των Κατσιμιχαίων. Κι ο Χάρης με τον Πάνο, στις συναυλίες, ιδέα δεν είχαν γιατί εμείς εκεί οι μπροστινοί δακρύζαμε όποτε έπαιζαν τραγούδια τους από τα Ζεστά Ποτά.

Χάρης & Πάνος Κατσιμίχας - Ζεστά Ποτά (1985)

Παίξε Βραχνή Μου Φυσαρμόνικα
Προσωπικές Οπτασίες
Φάνης
Τις Κυριακές Από Παιδί Τις Σιχαινόμουνα
Μια Βραδιά Στο Λούκι
Ρίτα Ριτάκι
Για Ένα Κομμάτι Ψωμί
Υπόγειο
Κορίτσια Της Συγγνώμης
Γέλα Πουλί Μου

Μια Εποχή Στο Τσιμέντο

ISOVITIS COVER 400Η ενηλικίωση ενός εφήβου στις τσιμεντένιες κερκίδες της δεκαετίας του ’90, μιας συναρπαστικής οπαδικής περιόδου που άφησε σακατεμένους όσους επέζησαν από τις παγίδες της. Οι εκδρομές, τα συνθήματα, οι πέτρες, τα κλομπ, η πρέζα που μύρισε κάθε φλέβα δεμένη με δίχρωμο κασκόλ.

Ο παράλληλος κόσμος που οι περισσότεροι αγνοούν ή προσποιούνται πως αγνοούν – μια ωδή στην κοινή ουτοπία των «χούλιγκαν», στα παιδιά που δε μεγάλωσαν, στις ζωές που δε θα αφηγηθεί κανείς πέρα από όσους τις είδαν να σβήνουν, Κυριακή με Κυριακή, στις γαλαρίες των πούλμαν και στα κάγκελα των γηπέδων.

Συνάμα, μια νοσταλγική ματιά, σε πρώτο πρόσωπο, από ένα μέλος της κερκίδας του ΠΑΟΚ, που απλώνει στο χαρτί καθετί σοβαρό ή αστείο, σημαντικό ή ασήμαντο μπορεί να ανασύρει από τη μνήμη του, από την πρώτη του στιγμή στους καπνούς του πετάλου μέχρι την τραγωδία που έκλεισε και σημάδεψε ολόκληρη τη δεκαετία, ορίζοντας και το τέλος της «Old School» γενιάς που έθεσε τους κανόνες της οπαδικής ζωής ουρλιάζοντας, χοροπηδώντας κι αιμορραγώντας στα γήπεδα και στους δρόμους.

FB

 
 
 
 

365 Albums

Κατόπιν πρόκλησης, οι 365 δίσκοι που με διαμόρφωσαν, με επηρέασαν, με ρήμαξαν.

48 The Wall

365048

47 Appetite For Destruction

365047

46 Speak English Or Die

365046

45 Μέσα Στη Νύχτα Των Άλλων

365045

44 Hell Awaits

365044

43 Ζωή

365043

42 L’Enfant Sauvage

365042

41 Leprosy

365041

40 Piel y Hueso

365040

39 Back Τo Black

365039

38 System Of A Down

365038